czwartek, 11 maja 2017

Ofeminin.pl mnie zaskoczyło 😀

Witajcie
Dzisiaj mój listonosz mnie zaskoczył przyniósł paczkę. Po otwarciu okazało się że testuję z ofeminin.pl taki oto zestaw kosmetyków dla pań 30+ czyli w sam raz 😁 zestaw zawiera : żel do mycia twarzy, serum pod oczy i do twarzy i szyi oraz krem na dzień.



Dziękuję bardzo za możliwość testowania
Do usłyszenia ☺️


Po przetestowaniu stwierdzam że są to naprawdę bardzo dobre kosmetyki. Pięknie delikatnie pachnące pomarańczą . Żel do mycia oraz serum sprawdziły się w 100% moje cienie pod oczami ciut rozjaśniały a skóra odzyskała nawilżenie. Krem do twarzy niestety do cery normalnej także z tego powodu u mnie się nie sprawdził. Powodował jeszcze silniejsze święcenie się skóry. Jednak żel i serum wystarczą żeby moja skóra była nawilżona i się nie łuszczyła w strefie T.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cydr i miś Bambino

Dzięki portalowi  trnd  zostalam ambasadorką Cydru Lubelskiego. Otrzymałam taki oto zestaw testowy: W paczce było 12 butelek cydr...