środa, 24 maja 2017

Everydayme i Vizir 3-in-1 Pods

Wijacie chciałam się z Wami podzielić swoją opinią z testowania kapsułek piorących Vizir 3-in-1 Pods.
Pierwsze prania przebiegły bez problemów. Ubrania czyste pięknie pachnące. Kapsułki rozpuszczają się w całości i w każdej temperaturze. Co jest dużym plusem gdyż wcześniej stosowane innej marki kapsułki niestety zdarzyło się że pozostawiały na ubraniach brzydkie ciężko spiralne plamy, gdy kapsułka nie rozpuściła się całkowicie. Nawet plamy z soku porzeczkowego na spodniach synka sprały się bez śladu, bez potrzeby namaczania. Także dużym plusem jest to że Vizir nikogo z mojej rodziny nie uczula. Kolejny plus to możliwość używania jednych kapsułek zarówno do białego jak i do kolorów. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z prania z Vizirem 3-in-1 Pods, jedynie co to szkoda że nie są te kapsułki tańsze. Polecam każdemu ich spróbować, zawsze można czekać na promocję , ja z pewnością kupię 😊








Dziękuję za testowanie.
#everydayme.pl
#everydayme
#vizir3in1pods

Zapraszam również do rejestracji na everydayme.pl i zapisania się do grona ambasadorów , można wtedy tak jak ja testować produkty, obecnie trwają zapisy do testów gronoambasadorow.everydayme.pl/pl/projekty/oral-b-genius-9000/informacje-o-projekcie?track=1&uid=8233bc694c15533fb56193398e838df6&mid=1021&lid=4
Do usłyszenia 😉


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cydr i miś Bambino

Dzięki portalowi  trnd  zostalam ambasadorką Cydru Lubelskiego. Otrzymałam taki oto zestaw testowy: W paczce było 12 butelek cydr...