czwartek, 20 kwietnia 2017

Saal Digital Polska #saaldigitalpolska

Witam po dłuższej przerwie

Niedawno dostałam szansę przetestowania fotoksiążki firmy Saal Digital. 
Saal Digital należy do wiodących europejskich producentów fotoproduktów. Główne cele firmy to: wysokie standardy jakości, zadowolonie klientów i pracowników, stały rozwój ich innowacyjnych fotoproduktów. Firma ta oferuje takie produkty jak: fotoksiążki, odbitki, plakaty, fotokalendarze, fotokartki, fotoobrazy czy fotoprezenty.

Z szerokiej gamy wyboru wykonania fotoksiążki zdecydowałam się na format A5- 15×21 cm, wybrałam okładkę i powierzchnię wewnątrz stron w formacie błyszczącym oraz dodatkowo okładkę z watowaniem. Wybrałam wersję 38 stron tak żeby zmieścić się w przyznanym rabacie 😉 Korzystałam w aplikacji z szablonu dla dziecka.
Na zamówienie czekałam tydzień ale to niestety przez sezon około wielkanocny. 

Otrzymana fotoksiążka jest bardzo piękna wydruk jest bardzo dobrej jakości, mimo iż niektóre zdjęcia miałam gorszej jakości to na wydruku i tak prezentują się pięknie. Okładka z watowaniem jest fajnie miękka i przyjemna w dotyku. Zdjęcia zarówno te na całej stronie jak i na łączeniu dwóch stron prezentują się wyśmienicie. Z czystym sumieniem polecam wszystkim którzy chcą mieć dla siebie czy swoich bliskich taką pamiątkę firmę Saal Digital. Koszt fotoksiążki jest spory, jednak pamiątka bezcenna. 
Sami zobaczcie 😊











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cydr i miś Bambino

Dzięki portalowi  trnd  zostalam ambasadorką Cydru Lubelskiego. Otrzymałam taki oto zestaw testowy: W paczce było 12 butelek cydr...