wtorek, 11 kwietnia 2017

#WIOSNAzZALANDO i #ZALANDOSTYLE

Witam ponownie
Jakiś czas temu zostałam ambasadorką Zalando dzięki platformie TRND. Dziękuję serdecznie za przemiła kampanię.
Do rzeczy chciałam się podzielić swoimi doświadczeniami w tej kampanii. Miałam możliwość dokonania zakupów za 100zl oraz podzielenia się z pięcioma znajomymi kodami rabatowymi tzn. rabat 20% przy zakupach za minimum 200 zł. Jak narazie został mi już tylko jeden kupon rabatowy.
Sama rejestracja w sklepie Zalando mi nie sprawiła żadnych problemów, wszystko jasno krok po kroku wyjaśnione na stronie. Wybór asortymentu choć na pierwszy rzut oka wydaje się dla osób z górnej półki, po bliższym przejrzeniu stwierdzam z czystym sumieniem że każdy znajdzie coś dla siebie. Można zarówno dostać coś dla nas kobiet, jak i dla mężczyzn czy nawet dla naszych dzieci. Głównie Zalando oferuje odzież i obuwie jednak można też dostać plecaki czy torebki.

W skrócie najważniejsze funkcjonalności Zalando to:


  • Bezpieczne i proste metody płatności
  • Darmową wysyłkę i zwrot
  • Czas dostawy od 3 do 5 dni roboczych
  • Możliwość odbioru w pracy, w domu - gdzie tylko chcesz
  • Aż 100 dni na zwrot
  • Bezpłatną infolinię: 00800 4911 753 gdzie specjaliści Zalando odpowiedzą na każde twoje pytanie przez 7 dni w tygodniu od godziny 8 do 18.

Swoje zamówienie otrzymałam dokładnie w podanym w e-mailu terminie. Wszystko sprawnie zapakowane wraz z dokumentami potrzebnymi do ewentualnego zwrotu, co na szczęście nie miało u mnie miejsca. Kurier doręczający też bardzo miły ale to jak wiadomo kwestia człowieka a nie firmy🙂 Ja wybrałam kilka produktów dla rodziny:


 2 plecaki dla dzieci
 bluza dla mnie
polarek i czapka dla synka🙂
Ku mojemu zaskoczeniu ponieważ wszystkie rzeczy wybrałam z przeceny, a ich jakość bez zmiany naprawdę bardzo dobra. Kupowałam już w kilku innych sklepach online z promocji i niestety bywało różnie z ich jakością. Plecaki od razu poszły w ruch , reszta rozmiarowo też trafiona.
Podsumowując zakupy w Zalando naprawdę dobrze szukając, każdy coś dla siebie wybierze, a warto bo jakość jest bez porównania lepsza niż w innych tego typu sklepach. Także polecam chociaż z ciekawości zerknąć do asortymentu sklepu i jeśli coś znajdziesz interesującego to i do zakupów. Ja napewno jeszcze kiedyś skorzystam z Zalando.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cydr i miś Bambino

Dzięki portalowi  trnd  zostalam ambasadorką Cydru Lubelskiego. Otrzymałam taki oto zestaw testowy: W paczce było 12 butelek cydr...