środa, 22 listopada 2017

Witam po krótkiej przerwie.
W ostatnim czasie trochę testowania miałam przyjemność poznać.
1. Le Petit Marseiliais
Zostałam ambasadorką "poczuj męską naturę". W zestawie testowym otrzymałam:
Dla mnie- pielęgnujący żel pod prysznic ODŚWIEŻENIE
Algi morskie minerały morskie
Dla niego- żel pod prysznic 3w1 mięta i cytrusy

Mąż był bardzo zadowolony z zapachu i nowej marki kosmetyku. Żel dla mnie miał rzeczywiście bardzo świeży przyjemny zapach, jedyny minus niewielkie nawilżenie skóry.
#lepetitemarseilias
#poczujmeskanature"





2. Biodermy 3tygodniowe wyzwanie dla skóry bardzo suchej
Otrzymałam

Używając zgodnie z zaleceniami kosmetyków skóra znacznie się poprawiła, zmniejszyło się swędzenie, skóra jest bardziej gładka i miękka w dotyku.
#bioderma


3.




Dziękuję wszystkim za otrzymane przesyłki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cydr i miś Bambino

Dzięki portalowi  trnd  zostalam ambasadorką Cydru Lubelskiego. Otrzymałam taki oto zestaw testowy: W paczce było 12 butelek cydr...