wtorek, 21 marca 2017

#Nozitix #GordoAG

Witam jakiś czas temu dostałam szansę przetestowania sprayu Nozitix. Jest przeznaczony od 24miesiaca życia więc u mnie póki co tylko córka może go stosować.
Około tydzień temu trochę się córka przeziębiła pokasływała i dostała kataru. Zastosowałam Nozitix i już po dwóch dniach przeszło. Najlepsze że sama zaczęła wołać żeby jej psiknąć noska zwłaszcza dobrze działa na noc pomaga spokojnie przespać noc mimo kataru. Także nam Nozitix pomaga tkwić w zdrowiu. Jeżeli idzie o opinię znajomych to jedni którzy otrzymali spray na szczęście jak dotąd nie potrzebowali go stosować. U drugich znajomych podobnie jak u mnie pomógł szybko pozbyć się kataru u ich maluszka.

Dziękuję raz jeszcze za możliwość poznania sprayu Nozitix, polecam wypróbować tym którzy cenią naturalny skład preparatów leczniczych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cydr i miś Bambino

Dzięki portalowi  trnd  zostalam ambasadorką Cydru Lubelskiego. Otrzymałam taki oto zestaw testowy: W paczce było 12 butelek cydr...